SilverFit Alois

Klantomgeving van SilverFit Alois

Als SilverFit klant treft u op deze pagina informatie over het systeem, de laatste updates, trainingen, evenementen en veelgestelde vragen.

Recente updates

Activiteiten

Nieuwe activiteiten SilverFit Alois

silverfit_alois_activiteit_spoorwegmuseum
SilverFit Alois

Spoorwegenmuseum

Reis met ons mee naar het Spoorwegmuseum in Utrecht. De route komt langs zowel de buiten- als de binnenterreinen van dit museum en voert langs klassieke treinstellen en oude locomotieven.

silverfit_alois_activiteit_tafelendoortijd
SilverFit Alois

Tafelen door de tijd

Vrijwel iedereen heeft herinneringen aan het bereiden of het nuttigen van (feest)maaltijden. Bekijk de foto’s samen met een cliënt of juist in een groep, haal herinneringen op en start mooie gesprekken.

silverfit_alois_activiteit_joel
SilverFit Alois

Bewegen met Joël

We hebben 4 nieuwe films toegevoegd met bewegingsagoog Joël Kruisselbrink (bekend van zijn creatieve TikTok filmpjes) en muzikant Rob Sprikhuizen. Deze oefeningen enthousiasmeren de cliënt en bieden de begeleider ondersteuning bij een beweegactiviteit met een groep.

Tutorials

Instructies van het systeem

SilverFit Alois

Functionaliteiten SilverFit Alois

Downloads

Beschikbare downloads

Op de agenda

Evenementen en trainingen

SilverFit Alois training

SilverFit Alois week

Kennismaking met de SilverFit systemen

Antwoorden op uw vragen

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij? Bekijk de SilverFit handleiding voor nog meer oplossingen bij technische problemen. Heeft u een andere hulpvraag? Neem vooral contact op met onze support afdeling.
De computer gaat niet aan. Hoe los ik dit op?

Als je op de aan/uit-knop drukt, gaat er achter de knop een blauw lampje branden. Ook is er dan een zacht ruisend geluid hoorbaar van de interne ventilator. Als deze dingen niet gebeuren, controleer dan het volgende:

  • Zit de stekker goed in het stopcontact?
  • Staat het stekkerblok aan?
  • Is de voedingskabel van de computer goed aangesloten?
Het geluid werkt niet. Hoe los ik dat op?

Controleer het geluidsvolume van het beeldscherm door aan de draaiknop op de speaker te draaien. Door met de klok mee te draaien zet u het volume harder; door tegen de klok in te draaien zet u het volume zachter. Staat het volume hoog en hoort u nog steeds niets, neem dan contact op met SilverFit.

Het scherm geeft geen beeld. Hoe los ik dit op?

Druk op de aan/uitknop aan de achterkant van het beeldscherm en zet deze op aan. Als er helemaal geen beeld komt op het scherm, controleer dan het volgende:

  • Zit de stekker goed in het stopcontact?
  • Zijn de kabels van het scherm goed aangesloten? Er zijn in totaal 3 kabels voor het beeldscherm:
    • Een kabel voor het beeld (onderaan het beeldscherm)
    • Een voedingskabel (rechts aan het scherm)
    • Een kabel voor het aanraakscherm (rechtsboven aan het scherm)

Indien u alsnog geen beeld krijgt, neem dan contact op met SilverFit.

Mede door uw input optimaliseren

Onze ideeënbus

"*" geeft vereiste velden aan

Serviceovereenkomst

Haal het maximale uit uw SilverFit systeem

Haal het maximale uit uw SilverFit systeem met een serviceovereenkomst.

De voordelen op een rij

Ontvang de whitepaper

Laat uw gegevens achter en ontvang de whitepaper direct in uw mailbox.

"*" geeft vereiste velden aan

Ontvang de handleiding

Laat uw gegevens achter en ontvang de handleiding direct in uw mailbox.

"*" geeft vereiste velden aan