SilverFit 3D

Klantomgeving van SilverFit 3D

Als SilverFit klant treft u op deze pagina informatie over het systeem, de laatste updates, trainingen, evenementen en veelgestelde vragen.

Recente updates

Activiteiten

Nieuwe activiteiten SilverFit 3D

SilverFit 3D

Disco Dansen

We hebben een nieuwe oefening ontwikkeld: Disco dancing! Deze oefening richt zich op het trainen van loopbewegingen in alle richtingen en balans tijdens het lopen. Dat maakt deze oefening zeer geschikt voor een training gericht op valpreventie.

Tutorials

Instructies van het systeem

SilverFit 3D

Hoe gebruik je de Keuzehulp?

SilverFit 3D

Een oefenserie aanmaken in de SilverFit 3D

SilverFit 3D

SilverFit 3D met het internet verbinden

Downloads

Beschikbare downloads

Op de agenda

Evenementen en trainingen

SilverFit 3D gebruikersbijeenkomst

SilverFit 3D Geaccrediteerde verdiepingstraining

Kennismaking met de SilverFit systemen

Antwoorden op uw vragen

Veelgestelde vragen

Staat uw vraag er niet bij? Bekijk de SilverFit handleiding voor nog meer oplossingen bij technische problemen. Heeft u een andere hulpvraag? Neem vooral contact op met onze support afdeling.
Het geluid werkt niet. Hoe los ik dit op?

Controleer het geluidsvolume van het scherm door op de volumeknoppen te drukken. Als het volume tussen halverwege en voluit zit, maar er is toch geen geluid hoorbaar, probeer dan de geluidsknop op de muis in te drukken. Soms wordt deze knop per ongeluk ingedrukt en wordt op die manier het geluid uitgezet.

De instructievideo's worden niet getoond. Hoe los ik dit op?

Wanneer de SilverFit 3D met het internet is verbonden zullen ontbrekende instructievideo's automatisch gedownload worden. Indien een instructievideo niet getoond wordt kan dit de volgende oorzaken hebben:

  • Het downloadproces is nog bezig: In dit geval zal de video na enige tijd vanzelf beschikbaar zijn, de snelheid waarmee een video gedownload wordt is afhankelijk van het netwerk waar de 3D op aangesloten is. Indien dit na enkele uren nog niet gebeurd is, controleer dan de internetverbinding.
  • Geen internetverbinding: Als er geen internetverbinding is, kunnen er geen nieuwe instructievideo's gedownload worden. U kunt het volgende doen:
    • Wanneer het systeem met wifi-verbonden is: Controleer of de wifi nog steeds werkt door de wifi instellingen te openen. Mogelijk is het wifi-wachtwoord veranderd, het gebruikersaccount verlopen of ligt de wifi op locatie er tijdelijk uit.
    • Wanneer het systeem met een internetkabel verbonden is: Controleer of de internetkabel goed in de computer zit en of de kabel niet beschadigd is.
  • Restricties op het netwerk: Uw IT-afdeling kan netwerkrestricties hebben toegepast om het netwerk veilig te houden. Dit kan ervoor zorgen dat nieuwe instructievideo's niet gedownload kunnen worden. SilverFit heeft hier geen invloed op en kan hier geen wijzigingen in maken. Neem contact op met uw IT-afdeling om de mogelijkheden te bespreken.
Windows voert updates uit. Hoe los ik dit op?

Wanneer de SilverFit 3D met het internet verbonden is, zal Windows soms updates uitvoeren. Dit is noodzakelijk om het systeem up-to-date te houden. Het is mogelijk dat u hiervan een melding op het scherm krijgt. Wanneer Windows updates uitgevoerd worden, kan het systeem tijdelijk trager zijn. Ook kan het opstarten of afsluiten van het systeem langer duren dan normaal. Sluit tijdens het uitvoeren van de update het systeem niet af en laat de stekker in het stopcontact. Mocht u tegen problemen aanlopen, neem dan contact op met SilverFit.

De computer gaat niet aan. Hoe los ik dit op?

Als je op de aan/uit-knop drukt, gaat er achter de knop een blauw lampje branden. Ook is er dan een zacht ruisend geluid hoorbaar van de interne ventilator. Als deze dingen niet gebeuren, controleer dan het volgende:

  • Zit de stekker goed in het stopcontact?
  • Staat het stekkerblok aan?
  • Is de voedingskabel van de computer goed aangesloten?
Het scherm geeft geen beeld. Hoe los ik dit op?

Druk op de aan/uitknop aan de achterkant van het beeldscherm en zet deze op aan. Als er helemaal geen beeld komt op het scherm, controleer dan het volgende:

  • Zit de stekker goed in het stopcontact?
  • Zijn de kabels van het scherm goed aangesloten? Er zijn in totaal 3 kabels voor het beeldscherm:
    • Een kabel voor het beeld (onderaan het beeldscherm)
    • Een voedingskabel (rechts aan het scherm)
    • Een kabel voor het aanraakscherm (rechtsboven aan het scherm)

Indien u alsnog geen beeld krijgt, neem dan contact op met SilverFit.

Mede door uw input optimaliseren

Onze ideeënbus

"*" geeft vereiste velden aan

Serviceovereenkomst

Haal het maximale uit uw SilverFit systeem

Haal het maximale uit uw SilverFit systeem met een serviceovereenkomst.

De voordelen op een rij

Ontvang de whitepaper

Laat uw gegevens achter en ontvang de whitepaper direct in uw mailbox.

"*" geeft vereiste velden aan

Ontvang de handleiding

Laat uw gegevens achter en ontvang de handleiding direct in uw mailbox.

"*" geeft vereiste velden aan